28.06.2016

Początek wakacji!

Hej kochani! Co u was? Jak wyglądał wasz początek wakacji? Ja jestem bardzo, ale to bardzo szczęśliwa, że wreszcie nadszedł ten piękny dzień zakończenia roku szkolnego. Czuję, że te wakacje będą udane. Chcę je wykorzystać maksymalnie, ale i dobrze odpocząć i skupić się na swoim rozwoju i na swoich pasjach. W końcu mam więcej czasu i pole do popisu. Nie przejmuję się nikim i po prostu robię swoje. Mam swoich ludzi i to jest najcenniejsze. Wiem, że lato zaraz się skończy i wbrew pozorom zaraz będzie koniec Sierpnia, więc trzeba cieszyć się ze wszystkiego i z każdej wolnej chwili. No i co jest też bardzo ważne, planować i realizować swoje wszystkie plany i marzenia. Ja cały czas staram się aktywnie spędzać mój wolny, a co za tym idzie cenny czas. Zapraszam was do obejrzenia zdjęć z pierwszych dni wakacji. Na zdjęciach zobaczycie m.in. wypad z przyjaciółmi do Gdyni oraz MeetUp 2016, czyli spotkanie z YouTuberami. Było naprawdę cudownie! Serdecznie was pozdrawiam i do następnego! :)

























20 komentarzy

  1. cudowne zdjęcia pięknie wyglądasz!!! pozdrawiamy serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego spotkania :)
    Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wykorzystywać każdą chwilę, chociażby po to, żeby mieć co wspominać. Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę jak to dobrze, że spędziłaś dobrze te chwilę. Miło było oglądać twoje zdjęcia, aż sama chciałabym być nad wodą :)
    PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się, że wreszcie są wakacje ale z drugiej strony przeraża mnie matura 2017 :O ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wypadzik, tez mam małe plany by w tym roku pojechać nad morze, ale jak zwykle pewnie wyjdzie w praniu. Zazdro z powodu MeetUp'u, kiedys były we Wrocławiu i miałam większe szanse by tam pojechac a teraz to na drugi kooniec Polski musiała bym lecieć :p

    OdpowiedzUsuń
  7. udanych wakacji! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wakacje zaczęły się trochę smutno, ale mam nadzieję, że skończą się bardzo wesoło!
    Widać, że Tobie dopisywał humor :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że początek wakacji udał się i to bardzo ;) Fajnie, że się realizujesz i nie marnujesz żadnej, najmniejszej chwili :) Swietnie byłyście ubrane z koleżanką w tym sklepie ;) Życzę Ci, aby te wakacje były niezapomniane!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia ;)
    Ja czekalam na te wakacje jak na nic innego haha
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, świetne zdjęcia, aż zachciało się wyjechać nad morze na kilka dni... :) Miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mile spędzonych wakacji życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, fotografia z Reziguszem za bogato! :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. wycieczki ze znajomymi są najlepsze, same coś o tym wiemy ;P genialne zdjęcia widać, ze dobrze się bawiłaś!
    liczymy, że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia,świetnie spędzony czas :) Miłych wakacji! ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP