29.07.2016

Chodź, pomaluj mój świat! O byciu optymistą...

Chodź ze mną, załóż różowe okulary i bądź fanatycznym optymistą. Brzmi dość zabawnie, ale jest to absurdalnie proste. Niektórzy ludzie mają w życiu łatwiej, inni zaś trudniej. Jak myślisz co ma wpływ na to do której grupy należysz? Jasne, że optymizm. Pozytywny człowiek przyciąga serdecznych ludzi. Pesymistyczny człowiek jest tak przeciętny, że aż szary. Ciężko go dostrzec. Tylko ponury, przygnębiony życiem człowiek będzie w stanie go zrozumieć. Sukcesywnie będą tworzyć zgorzkniałą, melancholijną zbiorowość, która będzie pochłonięta swoją prawie bezbarwną lub bardzo czarną strefą. Zobacz ile przeróżnych barw jest wokół Ciebie! Niezliczone ilości żywych odcieni, nie ograniczaj się. Bądź optymistą i jeżeli jeszcze nie dołączyłeś do kolorowego, łatwiejszego życia możesz zrobić to teraz, bez żadnych zahamowań.
A Ty kim jesteś? Optymistą czy pesymistą?



























12 komentarzy

  1. Jestem optymistką :)
    Bardzo piękne zdjęcia :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja usłyszałam, że jestem realistką hah xD
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś po prostu prześliczna!
    A post w sam punkt! Tak trzymaj :)

    Pozdr,
    Iga
    http://www.stylenightcap.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo uśmiechu na zdjęciach! - to co najlepsze :)
    Jestem zdecydowanie optymistką !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem jestem optymistką, zaraz potem pesymistką, masakra. :P Śliczna sukienka i bardzo wesołe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe przemyślenia i genialne zdjęcia! Wyglądasz nieziemsko!
    Obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na pewno staram trzymać się optymistycznie, ale jednak wiem co realne. Za to po zdjęciach widać, kim jesteś Ty-zdecydowanie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie jestem pesymistą, ale nie jestem szara i potrafię czerpać radość życia :) Nie zgadzam się z tym, że ciężko ich dostrzec może są cichsi i mniej aktywni, ale to też cenimy w sobie w ludziach. I wbrew pozorom nie są tacy jak piszesz :) radzę poznać kogoś takiego i nie musi to być człowiek przygnębiony ;) moja najlepsza przyjaciółka jest zdecydowanie optymistką. Nie znoszę stereotypowego myślenia! ;) Według mnie optymiści są bardziej aktywnymi i towarzyskimi ludźmi (a przynajmniej w dzisiejszych czasach).
    Zdjęcia bardzo pomysłowe, ale są za bardzo do siebie podobne jak dla mnie.
    http://queen-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz świetną urodę! Osobiście staram się być realistką - gdy widzę, że sytuacja jest beznadziejna, nie poprawiam sobie bezsensownie humoru gadkami, że "będzie lepiej" czy nie szukam na siłę jej plusów. Ale czasami przeginam w tę stronę i staję się pesymistką... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszę od wielu osob że jestem realistką :3 jednak mamm optymistyczne podejście do życia
    Bardzo fajny post i zdjęcia
    Bedzie mi milo jeśli wpadniesz do mnie lifebypaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP