08.07.2016

Dlaczego lubię poranki? Harmonia wewnętrzna.

Uwielbiam poranek tak samo jak myśl, że nigdzie nie muszę się śpieszyć. Lubię wstać i przygotować sobie aromatyczną herbatę z cytryną lub pyszne kakao. Lubię poranki, bo posiadam unikatowy czas tylko i wyłącznie dla siebie. Wówczas jest spokojnie, wszystko budzi się do życia. Kocham swobodę zachowania, kocham ten klimat, kocham ten spokój ducha i harmonię wewnętrzną. Lubię poranki, bo nikt mi nie przeszkadza, nikt nie zakłóca mojej równowagi umysłu. Nikt się nie odzywa, taka chwila ciszy dla samego siebie. No i oczywiście najlepsza część, czyli śniadanie (coś bezkonkurencyjnego). Uwielbiam śniadania, pierwszy posiłek w ciągu całego dnia bez którego żyć już chyba nie potrafię.  Lubię poranki, ponieważ są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Poranek to znak, że zaczął się nowy dzień, że mamy nowe możliwości, nowe pole do popisu no i znów możemy zobaczyć ukochane słońce...

















 A wy lubicie poranki?

17 komentarzy

  1. Uwielbiam poranki, a zwłaszcza te wakacyjne, kiedy nie muszę się ze wszystkim śpieszyć i spokojnie rano wypić herbatę i zjeść śniadanie ;)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię poranki :) strasznie podobają mi się zdjęcia! Mimo, że na parapecie przy oknie i mogłoby się wydawać, że takie zdjęcia nie mogą być udane, ja się w nim zakochałam ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam poranki, ta cudowna świadomość, że jeszcze cały dzień przed nami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękną urodę ;) Pozdrawiam
    http://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie to opisałaś... Tak swobodnie, szczerze i niezwykle! W życiu jest ważna bardzo harmonia wewnętrzna, bez niej ani rusz, bo potrafi nam płatać figle... Ważne jest samopoczucie oraz oswobodzenie emocji, które nami targają :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poranki najlepsza rzecz, można pospać dłużej,nigdzie się nie trzeba śpieszyć.
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mogę liczyć na twoją pomoc przy kliknięciu linków, jest to dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Także lubię poranki a szczególnie w wakacje cudowny moment :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię wakacyjne poranki, za to nie przepadam za tymi w roku szkolnym :D

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie umiem doceniać poranków, zdecydowanie zaden ze mnie ranny ptaszek :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wykonane zdjęcia! Również uwielbiam poranki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam poranki, jednak ze względu na to, że jestem raczej nocnym markiem niż rannym ptaszkiem to nieczęsto je oglądam :P

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, iż teraz gdy są wakacje uwielbiam tak jak ty poranki.Natomiast w roku szkolnym nie miałam zbytnio czasu na śniadania itp.Świetny post !
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia!! Jesteś bardzo piękna!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze to ujęłaś, jednak ja stanowczo wolę wieczory :D
    http://lifebysuziee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumię poranki są fajne :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :) Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP