20.07.2016

FESTIWAL KOLORÓW 2016

Festiwal kolorów odbył się 9 lipca w Gdańsku na Placu Zebrań Ludowych. Najbardziej zależało mi na tym żeby mój młodszy brat zobaczył na czym to polega i spędził rewelacyjny czas w rodzinnym gronie. Bawiliśmy się wszyscy świetnie. Ten dzień był pełen radości i kolorów. Najwięcej było tam młodych, wesołych ludzi z wyśmienitym humorem. Już nie mogę się doczekać, aby wybrać się tam za rok! Mam nawet jeszcze jeden 'kolor Holi' i myślę, że w przyszłości zrobię jakieś ciekawe zdjęcia na Jego tle. Nie ukrywam, że było tam mnóstwo pyłu, a najbardziej odczuwalny był podczas tzw wyrzutu kolorów. Ten dzień wspominam bardzo dobrze, było bardzo zabawnie! Taki festiwal organizowany jest w wielu miastach w Polsce i każdy może dołączyć się do wspólnej zabawy. Gdy weszliśmy do jednej restauracji w pobliżu festiwalu wszyscy byli kolorowi i brudni! :)

























Byliście już może na takim festiwalu? Co o nim sądzicie? :)

12 komentarzy

  1. Miałam pojechać na to do Wrocławia w tym roku ale niestety nie wypaliło. Może za rok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby się udało!

      Usuń
  2. musiało być świetnie ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że bawiliście się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam 2 lata temu na festiwalu w Krakowie, fantastyczna sprawa :)


    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny festival :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję ze mnie nie było.. Mega atmosfera!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super, świetne zdjęcia! :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, u mnie ostatnio był taki festiwal, lecz niestety pracowałam i nie mogłam wyjść z biura :) ale zdjęcia mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam na takim festiwalu :(
    świetne zdjecia
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się,że ten festiwal to jedna z najlepszych chwil na dobrą zabawę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP