31.10.2016

CO PRZYKUŁO MOJĄ UWAGĘ W PAŹDZIERNIKU? MIESIĄC Z PAUULS

Dzień dobry! Mam ochotę złapać się za głowę, ponieważ czas leci w niewyobrażalnie szybkim tempie. Październik był dla mnie udanym, przyjemnym i dość spokojnym miesiącem. Odkryłam wiele ciekawych rzeczy i bliżej poznałam ludzi z mojego otoczenia. Oczywiście dzisiaj napiszę o tym co mnie zainspirowało, zafascynowało i zachwyciło w ostatnim czasie. Zapraszam do dalszej części wpisu!


 PAŹDZIERNIK 

INSTAGRAM
Najbardziej zafascynował mnie profil Zuzanny Boruckiej. Uwielbiam jej zdjęcia, podejście do życia oraz energię i pasję w każdym działaniu. Cenię ją za to, że jest sobą i robi to na co ma ochotę. Mogę szczerze powiedzieć, że zdjęcia Zuzi są oryginalne, rewelacyjne, a czasem nawet magiczne.


Bardzo spodobał mi się również profil Inki Williams dlatego wspomnę również o niej. Bardzo lubię jej instagrama, ponieważ ma genialny styl oraz zdjęcia. Jest po prostu wyjątkowa i rzadko spotykam dziewczyny o tak niebanalnej urodzie.



CYTATY
"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągniecie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie" - EARL NIGHTINGALE

 "Bo to my sami jesteśmy reżyserami swojego życia, musi tak być" - BEZCZEL

 "Jedyny sposób by odkryć granice możliwości, to przekroczyć je i sięgnąć po niemożliwe" -  TUMBLR MOTYWUJ-SŁOWAMI


MUZYKA
Pisałam wam ostatnio o tym, że zaczęłam słuchać starych, polskich kawałków. Z racji tego wrzucę tutaj Happysad. Gdy słucham tego utworu automatycznie przenoszę się do świata beztroski i spokoju. Niestety nie mogłam umieścić tutaj filmiku, więc podam wam link: TUTAJ


KSIĄŻKA
Książka "The Crossroads of Should and Must" autorstwa Elle Luny to moje małe wyzwanie. Pewnego dnia na blogu Andrzeja Tucholskiego znalazłam wpis "25 wniosków z 25 lat życia", który przy okazji bardzo polecam. Link do wpisu - TUTAJ.  Czwarty punkt Jego artykułu dotyczył właśnie tej konkretnej książki. Tak bardzo wpłynęły na mnie Jego słowa, że bez wahania dokonałam zakupu i mam! Książka jest w języku angielskim, ale pomyślałam, że przeczytam ją całą, dam radę i choćbym miała czytać ją ze słownikiem przy dłoni i tak to zrobię. Myślę, że gdy skończę całą książkę i ją przeanalizuję napiszę wpis, który będzie poświęcony tylko tej konkretnej sprawie.



KOSMETYK
Pisałam już chyba kiedyś o tym, że w okresie jesienno-zimowym jestem uzależniona od różnego rodzaju pomadek nawilżających do ust. Mam fioła na tym punkcie. Zaczęła się jesień, więc zaczyna się pomadkowe szaleństwo. Najważniejsze jest nawilżenie, w ostatecznym wypadku używam do tego nawet kosmetycznej wazeliny. Aktualnie bardzo lubię pomadkę Baby Lips Cherry Me.


INSPIRACJE
W październiku bardzo często bywałam również na Tumblr i przeglądałam niezliczone ilości inspirujących stron. Tumblr jest niezastąpiony i uważam, że jest bardzo dobrym źródłem weny twórczej.

 A wy jakie kwestie i rzeczy zaliczacie do swoich ulubieńców? 
Pozdrawiam was i do następnego!

3 komentarze

  1. Uwielbiam oglądać zdjęcia na instagramie:) Chętnie sięgnę po tę książkę i czekam na Twoją recenzję!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, przejrzałam profile na instagramie i faktycznie są genialne ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą pomadkę i mam już z 3 opakowanie. Pięknie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP