09.10.2016

DZIEŃ DOBRY.

Dzień dobry kochani! Chciałam wam tylko napisać, że wszystko u mnie w porządku. Mam bardzo serdecznych ludzi obok siebie. Nie wiem jak dałabym sobie bez nich radę. Chyba nie dałabym... Właściwie nie byłoby tu mnie. Nie byłoby tego wpisu, nie byłoby szczerego uśmiechu na mojej twarzy i nie byłoby wdzięczności.  Żyję tak jak chce, robię co chce. Jestem wolna i zdrowa. Wiem na co mnie stać i wiem czego mogę się po sobie spodziewać. Jestem bardzo szczęśliwa. Oczywiście są różnego rodzaju przeciwności z którymi muszę się zmierzyć, ale bez nich byłoby nudno. Przynajmniej muszę walczyć, dbać o dobro i okazywać chęci do zmian. Przykro mi to mówić, ale inaczej stałabym w miejscu.














10 komentarzy

  1. Śliczne masz paznokcie:) I to ostatnie zdjęcie jest przepiękne!:)
    Pozdrawiam:)www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Często jest trudno, ale trzeba z tym walczyć ;) Jesteś prześliczna ♥

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się mocno! Dużo uśmiechu i prawdziwych przyjaciół wokół Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czytać Twoje posty! A zdjęcia dodają im uroku!

    będzie, miło jak odwiedzisz i zostawisz coś po sobie>>> mvrysiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Ci szczęścia i że znalazłaś ludzi którzy Ci je umożliwiają:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo szczęścia, jesteś mega śliczna! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo szczęscia!
    masz śliczną urodę :)
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre nastawienie! A gdyby przyjaciele zawiedli masz jeszcze nas-swoich wiernych czytelników, może to nie to samo, ale jakby nie było zawsze możesz na nas liczyć!:)
    cecile-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowną masz tę szminkę !
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP