18.10.2016

O fundamencie ludzkiego życia

Nie wiem jak precyzyjnie wyrazić swoje myśli na ten temat, ale podejmę wyzwanie i spróbuję. Jasne jak słońce jest to, że mogłabym bez owijania w bawełnę napisać, że warto szanować ludzi i na tym zakończyć mój wpis. Możesz zacząć się śmiać, bo masz do tego prawo, ale przecież każdy 'wie' jak istotne jest uznanie. Tylko nie każdy o tym pamięta. Nie chcę pisać tu bzdur ani banałów. Chcę przekazać wam coś sensownego, ale jak mam w tym konkretnym poście nie wspomnieć o tym, że szacunek jest kapitalnie ważny?  Szacunek jako fundament ludzkiego życia.





Chciałabym żeby szacunek był obecny w każdej chwili i żeby pod żadnym pozorem o nim nie zapominać. Pewnie można bez tego żyć, ale ja sobie tego nie wyobrażam. Skupię się teraz na moim przykładzie i na moim życiu. Zdaję sobie sprawę z tego, że czuję się ważna gdy tylko otrzymam szczere wyrazy szacunku od drugiej osoby. Jestem w stanie ofiarować komuś całą siebie gdy wiem, że jestem szanowana. Dam drugiemu człowiekowi wszystko co najlepsze gdy wiem, że mnie szanuje i jest mi przychylny. Gdy czuję, że chce mojego szczęścia. Gdy widzę, że się uśmiecha. Gdy ktoś doceni moje poświęcenie. Takie uczucie potrafi bardzo mnie zmotywować i dać ogromnego kopniaka do działania. Chcę dawać od siebie więcej i więcej.



Mam własne potrzeby i oczekuję szacunku od wszystkich ludzi będących blisko mnie. Co daję w zamian? Oczywiście również okazuję szacunek. Sprawa niby bardzo prosta i banalna, a sprawia jeszcze tyle problemów w życiu codziennym. Godność należy się każdemu, ponieważ jesteśmy ludźmi. Mam nadzieję, że sami (już bez mojej pomocy) wyciągniecie jakieś ciekawe wnioski z tego wpisu i przypomnicie sobie jak ważne jest okazywanie szacunku.








16 komentarzy

  1. musze się zaopatrzyć w taka bluzę :D Okazywanie szacunku jest bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześliczna!
    Ja uważam, że bez szacunku nie zdziałamy nic dobrego, ale niektóre osoby jeszcze tego nie zrozumiały, więc po prostu z nudy nie okazują go..
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  3. Szacunek- temat rzeka :) Jesteś mega ładną dziewczyną. Fajna bluza- szczególnie plecy są mega!
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, szacunek jest ważny w życiu. Nawet bardzo. Dużo osób o tym zapomina, albo po prostu sami nie wiedzą co to oznacza. Dla mnie szacunek wobec mojej osoby, wiąże się także z szacunkiem drugiej. Nie oznacza to, że nie szanuję ludzi, którzy nie szanują mnie. Takie osoby po prostu omijam szerokim łukiem :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :) Pozostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osob nie okazuje szacunku a potem się dziwia, że nikt ich nie szanuje. Super bluza. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz.. wielu ludzi oczekuje szacunku jakby z automatu. Ale na szacunek w wielu przypadkach trzeba sobie zwyczajnie zasłużyć. No nie ma lekko.
    Nie chcę być banalna.. ale masz hipnotyzujace oczy. ;)

    Oczywiście obserwuję z przyjemnością. :) Draqilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Denerwują mnie nastolatkowie,którzy nie okazują szacunku nauczycielom.
    Mówią do nich na ty itp.
    To jest naprawdę straszne.Nie wyobrażam sobie,żeby prosto w twarz zbluzgać jakąś osobę starsza ode mnie.
    świetny post


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo osób zapomina na co dzień o szacunku do innych, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez szacunku nasz świat byłby jeszcze gorszy, podlejszy i straszniejszy aniżeli jest, nie ma co ukrywać - taka prawda.

    Masz fenomenalną urodę! Śliczna!

    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza, ale nie o tym, świetny pomysł na tak wartościowy post, który porusza mega ważny temat, tym bardziej, że teraz często można spotkać kompletny brak szacunku dla innych. Ode mnie tyle: dając dobro ono do nas wraca, więc z szacunkiem powinno być tak samo :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację. Również chciałabym by szacunek towarzyszył nam w każdej chwili :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! Miłego weekendu!

    Promuję blogi!
    Ps. spośród osób, które skomentują mój post post wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP