31.12.2016

PODSUMOWANIE ROKU 2016

Cześć kochani! Nie mogę uwierzyć, że ten rok dobiegł końca. Jestem zdruzgotana tym faktem, ponieważ ten cenny czas minął w mgnieniu oka. Pamiętam jak publikowałam wpis o roku 2015... Czuję jakby to wydarzyło się wczoraj, ale to tylko złudzenie. Jak co roku doświadczyłam czegoś nowego oraz wyciągnęłam wnioski z wielu trudnych sytuacji.
Na pewno częściej starałam się przyjąć punkt widzenia drugiej osoby gdy rozwiązywałam jakiś problem. Widzę również, że łatwiej mnie przekonać do zmiany decyzji lub zdania na konkretny temat.
Jestem szczęśliwa, ponieważ poznałam moją drugą połówkę. Jestem pewna, że warto ryzykować za wszelką cenę. Zdałam sobie sprawę jak ważna w życiu jest odwaga. Szczerze mówiąc wcześniej nie zwracałam na to aż tak dużej uwagi.
Każdy nowy dzień to kolejna przygoda, nauczka na przyszłość. Zmieniam się na każdym kroku.  Widzę różnicę pomiędzy tym co było kiedyś i tym co jest teraz. Nigdy w życiu nie powiedziałam, że jakiś rok był zły lub do kitu. Zawsze znajdzie się w nim coś optymistycznego. Wiem, że mam ogromne szczęście i dziękuję Bogu, że czuwał nade mną przez ten cały czas.
Myślę, że ten rok mimo wszelkich trudności był rewelacyjny pod wieloma względami. Jestem pewna, że tych miłych dni było o wiele, wiele więcej niż tych gorszych, przygnębiających chwil. To jest powód do szczęścia, mam z czego się cieszyć!
Następna sprawa o której chcę tutaj wspomnieć dotyczy moich postanowień na omawiany 2016r. 1 stycznia 2016r. napisałam sobie w pamiętniku wiele celów i postanowień. No i słuchajcie! Spełniłam większość z nich. To jest ogromny sukces. Następny dowód na to, że kończący się rok był dobry. Niedługo zacznę pisać postanowienia na rok 2017.  Na pewno postawię sobie wysoko poprzeczkę.


Szczęśliwego Nowego Roku kochani!

2 komentarze

  1. Gratuluję spełnienia postanowień! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spełnienia postanowień na 2016 i życzę Ci wytrwałości również w tym roku!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP