11.12.2016

Pomysły na karty świąteczne oraz bożonarodzeniowy klimat!

Witajcie kochani! Tegoroczne święta Bożego Narodzenia zbliżają się do nas wielkimi krokami. Z tego też powodu przygotowałam dla was wiele inspiracji i ciekawych pomysłów na świąteczne karty dla najbliższych. Myślę, że im więcej pracy i czasu poświęcimy na przygotowanie danego podarunku tym będzie on bardziej wyjątkowy. Zwracam również szczególną uwagę na opakowanie prezentów. Uwielbiam pakować upominki. Mogę wam zagwarantować, że jeżeli zwrócimy uwagę na detale, dodatki i oryginalne opakowanie sprawimy obdarowanemu jeszcze większą radość! To naprawdę działa. Jestem osobą sentymentalną i może dlatego bardzo mi na tym zależy. Pamiętajcie również o napisaniu kilku miłych, ciepłych słów od serca dla naszych najbliższych.



Moja pierwsza kartka świąteczna jest dość kolorowa. Nie chciałam zrobić typowej otwieranej laurki, więc zrobiłam coś w stylu 'schowka'. Na pewno włożę tam jakiś miły, szczery list. Kluczową rolę odgrywa choinka oraz napis 'Merry Christmas'.


Następna karta podarunkowa jest bardzo prosta. Wystarczy wybrać odpowiednie kolory. Ja wybrałam jesienne barwy, czyli odcienie czerwonego, pomarańczowego oraz żółtego.  Mimo swej prostoty i przejrzystości prezentuje się naprawdę uroczo. W takiej karcie najbardziej liczy się staranność i dbałość o szczegóły.


Trzecia kartka świąteczna jest przejrzysta i estetyczna. Nie chciałam z niczym przesadzić. Dążyłam do tego żeby było ładnie, minimalistycznie i świątecznie. Wycięłam i przykleiłam czapkę Świętego Mikołaja. Zrobiłam kilka prostych bombek, przykleiłam małe kółka, zadbałam o detale i tym sposobem powstała moja karta.


Najbardziej liczy się kreatywność, pomysłowość i Twoje zaangażowanie. Pamiętajcie, że ludzie docenią nawet niewielkie staranie. Nie zwracają dużej uwagi na błędy i Twoje niepowodzenia. Mogę wam nawet podać najprostszy przykład. Dlaczego rodzice cieszą się z laurek od swoich małych dzieci? Dla nich liczy się trud, poświęcony czas i wkład pracy. Bardzo cenią to, że jest to prezent od serca, a nie to czy rysunek jest na wysokim poziomie czy też nie. Najważniejsze jest podejście człowieka, a okres Bożego Narodzenia to rewelacyjna okazja do tego by się wykazać. Każdy ma inne umiejętności i zdolności, nie należy się niczym przejmować. Najważniejsze jest to, że podejmujemy działanie i staramy się na miarę swoich możliwości.


Myślę, że w obecnych czasach powinniśmy sami zadbać o świąteczny klimat w naszym otoczeniu. Nic nie przychodzi samo. Już pogodziłam się z tym, że w święta Bożego Narodzenia brakuje śniegu i tej magicznej atmosfery, którą pamiętam z dzieciństwa. Mam ogromną nadzieję, że może jakimś cudem ten śnieg pojawi się w tym roku na Wigilię, bo to on sprawia, że czuję bardziej ten świąteczny klimat. Dobra zostawiam w spokoju moje marzenia... Do czego zmierzam?

Chcę uświadomić wam, że to od nas samych najbardziej zależy to czy poczujemy tę magię świąt czy też nie. Powinniśmy zrobić wszystko co w naszej mocy, aby tak się stało. Możemy stworzyć swoją własną, świąteczną playlistę. Możemy zająć się przygotowaniem jakichś świątecznych ozdób. Można zrobić jakieś świąteczne świeczniki i ciekawe dekoracje. Można też zadbać o świąteczne oświetlenie wnętrza np. lampkami choinkowymi lub tradycyjnymi, świątecznymi lampkami. Pomysłów jest mnóstwo, wystarczą chęci.




To wszystko co przygotowałam na dzisiaj. Głęboko wierzę w to, że wszyscy w tym roku poczujemy magię świąt Bożego Narodzenia. Trzymajcie się, cześć!

5 komentarzy

  1. Świetne kartki. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś dużo robiłąm tegoi typu kartek i sprawiło mi to ogromną radość

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku piekę pierniczki z imionami wszystkich osób, które otrzymają od nas prezenty. Taka forma podpisywania prezentów zamiast karteczek. Jak w tym roku powiedziałam, że mi się nie chce, to wszyscy byli bardzo rozczarowani, bo jak to pierników z imionami nie będzie, przecież to już tradycja. Zrobię wszystkim niespodziankę i jednak je upiekę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ja w takich rzeczach za dobra nie jestem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wykonane :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP