28.12.2016

POMYSŁY NA ŚNIADANIE!

Przygotowałam dzisiaj post z pomysłami na szybkie, proste i smaczne śniadanie. Myślę, że taki temat może was zainteresować, ponieważ sama uwielbiam czytać artykuły z kulinarnymi inspiracjami. Każdy wie, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia. Ja osobiście przykładam do śniadania bardzo dużą uwagę. Nie chcę popaść w rutynę. Jeżeli wiem, że rano mam mało czasu to staram się przygotować wartościowy posiłek dzień wcześniej, który spokojnie czeka na mnie w lodówce całą noc. Przygotowałam dla was propozycje w wersji słonej jak i wersji słodkiej.



 NA SŁONO 

Pierwsza propozycja śniadaniowa to szybki omlet z odrobiną szpinaku, pieczarek oraz papryki. Przyprawiłam go posiekaną bazylią. Podałam ze świeżym pieczywem oraz serkiem twarogowym. Smakuje wyśmienicie, a przygotowanie takiego dania to dosłownie chwila. Zachęcam was do wypróbowania!

 
Następna propozycja to po prostu szybka jajecznica z cebulką oraz pieczarkami. Na koniec dodałam odrobinę świeżego szpinaku. Podałam z waflami kukurydzianymi. Na talerzu prezentuje się bardzo dobrze, a smakuje jeszcze lepiej!





Przyszedł czas na prosty i co najważniejsze zdrowy mix sałat z pomidorkami, odrobiną startej marchewki oraz startym serem Grana Padano. Sałatę przyprawiłam oraz wymieszałam z sosem Cezar. Po takim śniadaniu zawsze czuję się rewelacyjnie, ponieważ jest bardzo lekkie. Polecam!


Ostatnio mamy z siostrą fazę na tortille. Można przyrządzić je w tak banalny sposób i mieć naprawdę smaczne śniadanko. Wystarczy dodać to co ma się w danym momencie w lodówce. My typowo dodajemy najczęściej ser, szynkę oraz paprykę. Zawsze podpiekamy na patelni lub na grillu elektrycznym. Można doprawić ziołami i śniadanie gotowe!



NA SŁODKO

Pierwsza słodka propozycja to jaglanka na mleku z gruszkami, orzechami oraz rodzynkami. Najczęściej kasza jaglana gotuje się w garnku, a ja w tym samym czasie zajmuję się rutynowymi, porannymi czynnościami. Prawda jest taka, że te śniadanie robi się samo. Gorąco polecam! Najlepiej wstawić kaszę od razu po obudzeniu lub przygotować ją dzień wcześniej.

Bardzo lubię pieczone jabłka z cynamonem oraz owsianką. Jabłka najczęściej gotuję w garnku z odrobiną galaretki agrestowej. Można również upiec je w piekarniku, ale ja rano niestety nie mam na to  czasu. Takie śniadanie posypuję płatkami migdałowymi i od czasu do czasu zalewam mlekiem.


Mam nadzieję, że wpis przypadł wam do gustu. Trzymajcie się!

3 komentarze

  1. Wszystko wygląda niesamowicie :) Na pewno równie dobrze smakuje ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi brakuje takich pomysłów. Lubię jeść zdrowo, dużo i coś fajnego, konkretnego dobrego :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP