29.01.2017

CZY DOBRZE JEST BYĆ RANNYM PTASZKIEM?

Cześć kochani! Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam troszkę o zaletach wczesnego wstawania. Na pewno szybka pobudka pozwoli zaoszczędzić sporo czasu w ciągu tygodnia. Dzień jest dłuższy, a przez to efektywniejszy. Człowiek ma większe pole do popisu i więcej możliwości do działania.  Badania potwierdzają, że ranne ptaszki to osoby kreatywniejsze, szczęśliwsze oraz lepiej zorganizowane. Poranne ćwiczenia poprawiają samopoczucie i wpływają na twórcze myślenie. Wielu bogatych, spełnionych i zadowolonych ludzi prowadziło popularyzowany przeze mnie tryb życia. Możesz zagłębić się w biografie najwybitniejszych na świecie, a dojdziesz do podobnego wniosku. No i na zakończenie dobra rada ... Tylko jutro nie śpij za długo! :)










3 komentarze

  1. Ja uwielbiam spać. Jestem teraz na pierwszym roku studiów i jakoś z tego powodu zaczęłam wcześniej się łożyć spać w ciągu tygodnia, ale tak się przyzwyczaiłam, że nawet w dni wolne kładłam się wcześniej, więc i nie spałam tak długo. Muszę przyznać, że mi się to spodobało, bo miałam dłuższy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wstaję w weekend o godzinie 10 jest to dla mnie straszne marnowanie czasu.. Ostatnio staram się wysypiać i nawet mi to wychodzi. I faktycznie - człowiek jest bardziej kreatywny i zadowolony :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię spać, ale jak za długo śpię, to wtedy nie najlepiej się czuję...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP