26.02.2017

Zdjęcia z Natalią Strumik (część druga)

Cześć kochani! Zdjęcia z Iławy podzieliłam na dwie części. Dodałam ostatnio zdjęcia z kawiarni natomiast dzisiaj opublikuję fotografie w plenerze. Oczywiście zapraszam was wszystkich na jej fanpage kilk. Każda praca Natalii jest godna uwagi. W Iławie było dość zabawnie, a przy okazji bardzo zimno... Musiałyśmy się śpieszyć, ponieważ ciężko było wytrzymać na dworze bez ciepłej kurtki. Na szczęście obie wykazałyśmy się nieustępliwością i determinacją. Poradziłyśmy sobie bardzo dobrze. Powiem wam szczerze, że mimo wszystko miałyśmy duże szczęście. W porównaniu z tym weekendem pogoda była naprawdę znośna. Obecne warunki na dworze kompletnie nie sprzyjają fotografii. Zostawiam was z efektami naszej pracy, trzymajcie się! :)

















18 komentarzy

  1. prześliczne zdjęcia, z chęcia obejrze sobie poprzednie posty

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Masz piękne oczy <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia - wyglądają naprawdę profesjonalnie
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia:D Warto było wytrzymać zimno :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są przepiękne, widać że fotograf uwielbia to robić i potrafi wydobyć 100 % piękna fotografowanej osoby. Wyglądasz cudownie i te piękne oczy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. wow super wyglądasz na zdjęciach i masz przepiękne usta :*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sesja, wyszłaś niesamowicie na tych zdjęciach :D Futerko jest boskie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, pogoda ostatnio znacznie utrudnia robienie zdjęć. Dobrze, że udało się zrobić zdjęcia wcześniej :) efekt sesji naprawdę uper!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna sesja :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny look, masz śliczne oczy :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia wyszły :D Masz super urodę :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia - wszystko bardzo dobrze razem wygląda, podoba mi się :) Zapraszam też do siebie http://aloehize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP