26.03.2017

Dlaczego nie lubię monotonii? Ciekawsze życie

Cześć kochani! Tym postem chcę rozpocząć serię wpisów 'Jak sprawić, aby moje życie było ciekawsze?'. Na ten pomysł wpadłam dzisiaj rano widząc kolejną osobę narzekającą na swoje nudne życie. Ja osobiście bardzo rzadko się nudzę. Prawda jest taka, że prawie zawsze mam coś do zrobienia. Nie lubię siedzieć bezczynnie czekając na zbawienie lub cud, ponieważ mam wrażenie, że marnuję czas.




Mój typowy dzień różni się głównie sposobem zagospodarowania czasu. Mam dni w szczególności przepełnione obowiązkami i dni przepełnione przyjemnościami. Po prostu zamiast monotonii i nudy w moim życiu pojawiają się zobowiązania i urozmaicone zajęcia. Chcę czuć, że żyję. Nudne życie jest pozbawione frajdy i radości. Co człowiekowi po tym, że spędzi większość swojego życia przed serialami, grami czy książkami, które czyta 'bo musi'? Zawsze się śmieję i nazywam to taką 'wegetacją'.
Wszystko trzeba robić z umiarem, a nudne zajęcia po prostu urozmaicać. Nie możemy się ograniczać i zapominać o przygodach, ryzyku, odkrywaniu nowych miejsc i ludzi. Jak to mówią lepiej żałować, że się spróbowało niż żałować, że się nie spróbowało.


Do następnego!
Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.

3 komentarze

  1. Monotonia to zmora dzisiejszego świata...
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest boskie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że mało kto lubi monotonię, fajnie sobie urozmaicić w jakiś sposób każdy dzień :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP