15.05.2017

Co ostatnio wzbudziło mój zachwyt?

Cześć kochani! Odpuszczę sobie dzisiaj kolejny psychologiczny temat, a zamiast tego skupię się na przyziemnych sprawach. Opowiem wam trochę o tym co ostatnio przykuło moją uwagę. Będzie dużo inspiracji, pomysłów i typowo, damskich tematów.

 

STYLIZACJE Z CZARNYM KAPELUSZEM

 

Bardzo podobają mi się czarne kapelusze. Planuję już nawet sesję zdjęciową z takim dodatkiem. Mój kapelusz leży w szafie, a ja czekam tylko na odpowiednią okazję, aby go na siebie założyć! :)

FALOWANE WŁOSY


Uwielbiam fryzury tego typu. Szczególnie latem takie fale na włosach bardzo ładnie się prezentują.



 

TANIEC W STYLU SHAKIRY

 

Uwielbiam tańczyć w domowym zaciszu. Czuję się wtedy najlepiej, ponieważ mam wolną przestrzeń i nikim nie muszę się przejmować. Ostatnio dużo ćwiczę taniec brzucha, a Shakira stała się moją inspiracją.

PODKREŚLONE USTA

 

Bardzo lubię mieć  ładnie podkreślone usta. Najbardziej podoba mi się kolor brzoskwiniowy i nude.

WZORZYSTE RAJSTOPY


Jestem zwolenniczką rajstop, ponieważ mogą być świetnym dopełnieniem wielu stylizacji. Dodatkowo kaberetki są teraz bardzo modne.

 

WYCIECZKI ROWEROWE

 

Bardzo lubię dłuższe i krótsze wycieczki rowerowe. Moim zdaniem to najlepsza forma aktywności.



BALERINY/SANDAŁY Z PASKAMI

 

Mam fioła na punkcie takich butów. Bardzo podobają mi się w połączeniu z kolorowymi sukienkami.

DEKOROWANIE POTRAW

 

Mam na myśli coś więcej niż tylko ładne ułożenie na talerzu. Liczy się kreatywność.

KOLCZYKI KÓŁKA

 

Podobają mi się najbardziej takie mniejsze złote kolczyki w kształcie koła. Coś podobnego jak na zdjęciach.
 Żródło: Pinterest

 A co wzbudza wasz zachwyt? 
 

3 komentarze

  1. Chyba mamy ten sam mozg Paulinka haha. Uwielbiam te baleriny, kolczyki kolka i kabaretki. Mega mi sie marzy piekna trwała i mocna szminka ale nie moge sie przełamać do zadnej. I mega mega tesknie za rowerami! Moj jeszcze po przeprowadzce lezy gdzies w piwnicy 😩 Buziaki! 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu je się oczami wiec fajnie ładnie udekorować danie. Ja tez ostatnio uwielbiam szminki. Aha ta Shakira i te kocie ruchy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP