07.07.2017

CO U MNIE?

Cześć kochani! Co tam u was? Ja do końca Lipca jestem w Gdańsku w pracy. Chcę odłożyć troszkę pieniędzy na własne wydatki i przyjemności, a przy okazji aktywnie spędzić czas w Trójmieście. Gdy tylko mam czas i możliwość jeżdżę rowerem wzdłuż Polskiego wybrzeża. Kolarstwo to naprawdę świetna i wygodna opcja.
Oczywiście drugą połowę wakacji chcę się bawić i odpoczywać. Muszę się wyszaleć przed rozpoczęciem trzeciej klasy w Liceum. W końcu wreszcie będę maturzystką. Liczę również na to, że pogoda w Sierpniu się poprawi, aby móc maksymalnie wykorzystać ten wolny czas. Mam ochotę na porządne lato, wolność i mnóstwo śmietankowych lodów!






9 komentarzy

  1. Ja mam tak samo jeśli chodzi o klasę maturalną, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ka też po wakacjach zaczynam klasę naturalną :) ostatnie miesiące wolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej pracy kochana! I smacznych lodów. Ja w te wakacje leniuchuje a pracę odkładam na przyszły rok, bo nasze wakacje będą bardzo długie. Buziaki! ♥

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! <3
    Życzę udanych wakacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuję spędzić część wakacji w pracy, a dopiero później dobrze wypocząć. :)
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam nadzieję, że pogoda w sierpniu się wyklaruje, bo póki co, to nawet nie mogę wyjsć na rower, bo często pada.. Super wyglądasz, widać, że pomimo że pracujesz, wakacje Ci służą :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszulka <3

    https://wonntstop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP