26.05.2017

Spływ kajakowy rzeką Wierzycą

Cześć kochani! Wczoraj byłam na spływie kajakowym zorganizowanym przez mojego nauczyciela angielskiego. Nie planowałam żadnego wpisu na ten temat, ale z racji tego, że udało mi się zrobić różne, ciekawe zdjęcia postanowiłam, że opublikuję niektóre z nich tutaj. Spływ rzeką Wierzycą był dla mnie małym wzywaniem, ponieważ nigdy wcześniej nie uprawiałam takiego sportu. Okazało się, że obawy, które pojawiły się w mojej głowie przed spływem były zupełnie niepotrzebne. Spędziłam miło i aktywnie czas na łonie natury. Było zabawnie i od czasu do czasu trochę niebezpiecznie. Z uśmiechem pokonywaliśmy różne przeszkody na rzece i ostatecznie dopłynęliśmy cali i zdrowi.



















Trochę zdjęć wykonał również Bartosz, który pomagał nam podczas spływu. Umieszczę poniżej zdjęcia Jego autorstwa.











Pozdrawiam, do następnego!

3 komentarze

  1. Wow! Swietna sprawa :D Musze sie zainteresowac czy u mnie w regionie jest coś takiego:)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajaki, coś czego od zawsze chciałam spróbować jednak obawy biorą górę. :D Ale muszę przyznać, że ładne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O MATKO, aż dreszcze mam gdy oglądam tak piękne zdjęcia, ale to zdecydowanie nie dla mnie, boję się strasznie takich rzeczy hihih, ale dobrze, że ty się swietnie bawiłaś.
    Zapraszam ciebie do mnie PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Wszystkie czytam!
Moderacja komentarzy włączona, aby nic nie umknęło mojej uwadze :)

TOP